جک در حد تیم ملی والیبال ایران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جک در حد تیم ملی والیبال ایران
نوشته شده در چهار شنبه 18 تير 1393
بازدید : 293
نویسنده : حسین و محمدکاظم

پدر من  تصمیم خودتو بگیر

بعضی وقتا میگی:

تو دیگه بچه نیستی، این کارا چیه؟ از تو بعیده

بعضی وقتا هم میگی :

تو هیچی حالیت نیست … بچه ای هنوز، این چیزا رو نمی فهمی !!!

 

 

منم یکی از اون شیش تام

 

.

.

.

.

.

آهنگ جدید امیر تتلو برای تیم ملی والیبال

 

 

داستان یه روز عادی تو خونه :

 

بابام تو اداره شلوارش پاره شده بعد رفته یه شلوار دیگه خریده که

15 سانت بلنده !!!!

اومده به مامانم میگه کوتاش کن

میگه کار دارم باید برم کلاس خیاطی پرده دوزی !!!!!!

رفت به آجیم گفت مهراسا میتونی شلوارمو کوتاه کنی 15 سانت

گفت : بابایی من درس دارم فردا امتحان دارما...

هیچی دیگه خودش 15 سانت کوتاش کرد!!

بعد شب که همه خواب بودن

 مامانم (بی خبر از اینکه بابام کوتاش کرده)

دلش سوخت رفت 15 سانت دیگه کوتاش کرد !!!

اول صبح هم که هیشکی بیدار نبود

 خواهرم هم 15 سانت کوتاهش کرد !!!!!

.

.

.

.

.

هیچی دیگه امروز بابام شورت رفت سرکار =)))

:|

 

دیروز تو فیس بوک دیدم پسره اسمش رو

 

اینجوری نوشته بود : ALI ALI ALI ALI ALI

یعنی 5 بار نوشته بود علی !!!

منم بهش پیام دادم :

داداش مگه اسمت بلندگو  اکو داره که شده 5 تا !!!

.

.

.

.

.

برگشته میگه نه بی سواد !

اسمم "پنجعلی" هستش

واس همین 5 تا علی گذاشتم :|

:|

اصلا خلاقیتش نابودم کرد

:|

 

 

میگن یه روز یه راننده تاکسی اخرای ساعت  کارش تو شب داشته تو یه کوچه میرفته

یه مرده رو سوار میکنه

اقاهه به راننده تاکسی میگه : تو منو میشناسی؟

راننده میگه نه ...

چند متر جلو تر یه خانوم خوشگل رو سوار میکنه

دوباره آقاهه با عصبانیت میپرسه : میگه منو میشناسی یا نه؟؟؟

راننده : ای بابا میگم نه دیگه حالا تو هی بپرس !!

آقاهه بهش میگه من عزرائیلم !!!!

راننده هم بهش میگه برو بابا دلت خوشه....

یهو خانومه میگه ببخشید آقا شما با کی حرف میزنی ؟؟؟

جز من که کسی تو تاکسی نیست ....

راننده هم که داشت از ترس می مرد سریع از ماشین پیاده شد و فرار کرد

.

.

.

.

.

و اینگونه شد که دوتا اون آقاهه و خانومه ماشین رو دزدیدند تا یه هفته

به راننده تاکسی میخندیدند..

 

اوج بد شانسی مو زمانی درک کردم که 4 سالم بود

 

.

.

.

.

تو حیاط خونمون تخم مرغ کاشتم و کلی بهش آب و کود دادم

ولی هیچ وقت مرغ سبز نکرد ...

هیــــــچ وقت ...

هعی خدا اخه آدم اینقد بد شانس

:(

 

يارو باهام صحبت میکنه میگه اسمم میناست 

اسم پروفایلش NA ZA NIN هستش

اسم ای دی فیسبوکش ایدا مهربانی....

بعد ایمیلشو هم هست المیرا 68 

سازمان سیا تو شناسایی این مشکل پیدا میکنه  

 انوقت تو جزییات زده از دروغ بیزارم...

 

دختر داييم ٤ سالشه اومده ميگه :

 

باست نقاشي تشيدم !

من : عزيزم بده ببينم !

دختر داييم : منو دوس دالي ؟؟

من : معلومه جيگر !

دختر داييم : خيل خوب !

اين تويي،اينام منم ... اينم بچه هامونن !

:|

 

میگن یارو اینقدر تند تند نماز میخونده که

.

.

.

.

.

.

فرشته ها از خدا تقاضای ویدیو چک کردنشکلک

 

 

 

 

گفت و گوی دو دختر که امروز  تو تاکسی شاهدش بودم :

- میگم نرگس فرق سرچ با دانلود چیه؟؟

+ فرق خاصی نداره سرچ انگلیسیه ولی دانلود آمریکاییه :|

- خوب معنی دوتاشون چی میشه؟؟

+ فکر کنم همون اینترنت خودمون باشه 

- وای نرگس تو مخ کامپیوتری ....

من برم با اسید حموم کنم

 

 

 

چند روز پیش مهمون داشتیم

بعد یه دختر 20 الی 25 ساله مجرد هم تو مهمونا بود

کلی سر به سر داداش کوچیکم

(دهه هشتادی - گودزیلای تمام عیار) میذاشت

بعد به داداشم گفت : خاله رو چقد دوس داری؟؟

این داداش منم نه گذاشت نه برداشت گفت :

آخه اگه دوست داشتنی بودی که اینجا نبودی !

خونه شوهرت بودی داشتی جوراباشو میشستی :)))

 

 

 

 

 

 

 
 
 


:: برچسب‌ها: خنده دونی , جک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: